M3mb3r Q-F!RST BOUT!Q3

Sunday, August 9, 2009

AYUH SERTAI MARY KAY

Ikut serta Mary Kay dengan menjadi BC iaitu singkatan kepada Independent Beauty Consultant dan pastinya saya (Farah) juga merupakan salah seorang daripada Independent Beauty Consultant di Balik Pulau, Pulau Pinang.

Untuk menjadi BC anda hanya perlu bermodalkan RM180, mengisi borang dan menandatangani borang keahlian Mary Kay, seterusnya secara automatik anda menjadi sebahagian daripada ahli keluarga besar Mary Kay.

Kursus ESRS (Essential Step to Reach Success) akan disediakan bagi semua BC dan dikenakan pembayaran hanya sebanyak RM30 untuk lunch selama 2 hari. Program ESCR ini adalah percuma utk semua BC yg baru dan ia adalah program yang paling tepat untuk anda mempelajari asas perniagaan dalam Mary Kay. Program ESRS ini menekankan pengetahuan dan kemahiran bagi membantu setiap BC dlm memulakan perniagaan. Melaluinya, anda akan:


Mengenali Mary Kay

Menjual produk Mary Kay

Mengenalpasti jenis kulit

Mempelajari Produk Mary Kay

Pengurusan Perniagaan

Planning dll


Kepada pengunjung blog yang berminat untuk membeli barangan adalah dinasihatkan untuk memaklumkan terlebih dahulu masalah kulit yg dihadapi, jenis kulit sama ada berminyak/kering/kombinasi terlebih dahulu, nyatakan produk yang sedang digunakan sekarang dan berapa lama telah menggunakannya. Ini untuk memastikan produk yang disyorkan kepada anda adalah bersesuai dengan kulit anda.

Kepada mereka yang telah mengetahui jenis kulit dan biasa menggunakan produk, anda boleh terus membuat pesanan/tempahan kepada saya dengan sms/call (farah: 017-6651641) memaklumkan barang yang dikehendaki, bank in jumlah dan email/fax slip bank kepada saya setelah bank-in dilakukan.

No comments:

Post a Comment