M3mb3r Q-F!RST BOUT!Q3

Thursday, July 30, 2009

KENALILAH MARY KAY

Salam Sejahtera buat pembaca budiman sekalian...

Marilah kita berkenal-kenalan dengan Mary Kay. Dalam apa-apa perkara perlunya perkenalan awal untuk menimbulkan bibit-bibit kemesraan dan keserasian. Inilah kaedah pihak kami gunakan kepada para pengunjung blog Q-FIRST BOUTIQE. Pihak kami pasti selepas mengenali Mary Kay kemungkinan besar anda akan jatuh hati kepada Mary Kay dan kemudiannya menjadi lebih serasi apabila mengunakannya.

Mary Kay
hakikatnya sudah tertubuh selama 46 tahun (2009), telah menjalankan lebih daripada tiga ratus ribu ujian ke atas semua produknya serta sudah membelanjakan sejumlah wang yang sangat besar bagi menjalankan penyelidikan dan mecipta produk baru. Kebanyakan bahan-bahan yang digunakan dalam produk Mary Kay adalah terdiri daripada tumbuh-tumbuhan serta tidak mengandungi bahan yang menyebabkan alahan (commonly known allergy-causing ingredients). Semua ujian yang dilakukan tidak pernah diuji ke atas haiwan.

Mary Kay, merupakan nama yang dipercayai diseluruh dunia dalam menghasilkan produk yang menawarkan pilihan yang sesuai dengan individu dengan tidak terbatas dan mempersonakan setiap solekan seorang wanita. Penjagaan kulit yang diformulasikan antara alam semulajadi dan sains yang mampu memberikan keharmonian yang sempurna. Untuk bertindak memberikan apa yang diperlukan untuk menyeimbangkan kulit anda dengan cantik dan anggun.

Jaminan produk Mary Kay ialah satu bukti kepada kualiti tinggi semua produk Mary Kay. Ia dicipta begitu rupa supaya anda boleh merasa yakin bahawa produk ini adalah yang antara yang terbaik dipasaran. Jaminan kepuasan diberikan "Money Guarantee Back" kepada pelanggan. Antara produk yang ditawarkan oleh Mary Kay ialah:

1. Skin Care
2. Makeup
3. Spa & Body
4. Fragrance
5. Mens


Kini Q-FIRST BOUTIQE menawarkan pembelian produk Mary Kay secara online, di samping sebagai perunding dan berkongsi kepada anda berkenaan setiap permasalahan dalam menjaga kecantikan diri dan kulit .

No comments:

Post a Comment